Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan Buat Semua.....

Salam pada semua penggemar makanan di luar sana, Ramadhan kembali menjelma...bulan yg penuh dengan keberkatan dan barokah. Menyentuh tentang bulan Ramadhan sudah tentu kita wajib mengerjakan ibadah puasa. Kalau bolehlah, cuba sediakan juadah sahur yg ringkas tetapi penuh dengan khasiat agar kita bertenaga berpuasa di siang hari. Insya Allah saya akan cuba berkongsi beberapa menu sahur yang ringkas dan mudah lagi cepat. Ketika saya menulis ni, saya baru sahaja selesai makan sup tulang kerbau yg dimasak oleh Ibunda saya iaitu Puan Aminah (menetap di seremban). Kejap lagi saya akan bertolak balik ke Kuala lumpur. Selamat berpuasa dan menyambut bulan Ramadhan buat isteri tercinta, anak-sofia, mak tersayang, angah aziz, kak fiza dan anak2 buah...azra dan zikri.
Kita akan jumpa lagi dengan beberapa sisipan resepi seperti yg di sebut awal tadi.
Bye.

Sent from my Nokia phone

No comments:

Post a Comment