Sunday, November 6, 2011

Seni Ukiran Ais

Salam semua, lama tak berjumpa di ruang ini. Kali ini saya nak berkongsi tentang salah satu minat saya dalam bidang seni kulinari ini iaitu seni ukiran ais. Jika di hotel boleh la ia dikategorikan pada bidang kitchen artist. Seni ini telah lama saya tinggalkan dan kali terakhir dibuat adalah ketika zaman belajar di iTM. Namun kali ini ianya kembali bukan utk sementara tetapi untuk KEKAL selamanya. Syukur ada 2 sahabat yg mendokong misi dan hobi yg sama. Kedua-duanya dari Bkt Beruang...iaitu, radzeem dan sahabat yg saya anggap dia sifu saya Farid atau Yed. Kali ini ia datang utk pergi lebih jauh...Insya ALLAH...kita sambung di sisipan yg akan dtg.

Sent from my Nokia phone

5 comments:

  1. Selamat kembali ke dunia blogging. Mantap wad. Bukan calang-calang orang boleh buat ais jadi bentuk serupa binatang macam tu.

    ReplyDelete
  2. Terima Kasih Abg Yuh atas sokongan. Saya bercadang utk kolaborasi dgn abg utk mengambil gambar-gambar ukiran ais saya nanti. Insya Allah

    ReplyDelete
  3. Takde masalah. Kau bagitahu je bila, kalau berkesempatan, kita boleh bergabung.

    ReplyDelete
  4. throwback...let starts again big bro. teach me.

    ReplyDelete
  5. throwback...let starts again big bro. teach me.

    ReplyDelete